مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران(۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت) حداقل دوسوم سرطانی‌ها در ایران حتماً زنده می‌مانند| سلول‌درمانی، درمان قطعی سرطان نیست قتل هولناک زن میانسال و دستگیری فرزند بی رحم(۱۶ اردیبهشت) راز جسد بی‌سر مرد افغانستانی فاش شد (۱۶ اردیبهشت) قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید
سرخط خبرها

حداقل قیمت بلیت اتوبوس برای مرز عراق چقدر آب می‌خورد؟ + جدول

  • کد خبر: ۱۷۹۶۱۳
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
حداقل قیمت بلیت اتوبوس برای مرز عراق چقدر آب می‌خورد؟ + جدول
طبق بررسی‌های صورت گرفته وطبق اعلام آخرین نرخ‌های عرضه شده بلیت اتوبوس برای پایانه‌های شش گانه مرزی مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز، نرخ بلیت در دو مسیر پایانه مرزی باشماق و تمرچین در مقایسه با سایر پایانه‌ها ارزان‌تر است و به گفته مسئولان ستاد اربعین تمهیدات گسترده‌ای برای این دو پایانه مرزی در نظر گرفته شده و طبق اعلام مسئولان سازمان هواشناسی هوای این دو پایانه در مقایسه با سایر پایانه‌ها خنک‌تر است.

طبق آخرین نرخ‌های علام شده برای مسیر تهران آذربایجان غربی برای پایانه مرزی تمرچین برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۶۷۰ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۵۵۰ هزار تومان، اتوبوس ۴۴نفره ۴۰۰هزار تومان تعیین شده است.

همچنین برای مسیر تهران _کردستان پایانه مرزی باشماق نرخ اتوبوس ۲۵ نفره ۷۹۴ هزار تومان، اتوبوس ۳۲ نفره ۵۱۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۴۱۴ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است پیش از این داریوش باقر جوان اعلام کرده بود، نرخ مصوب بلیت اتوبوس‌ها از ۵۰۰تا ۶۸۰ هزار تومان است و این نرخ‌ها با توجه به نوع اتوبوس و تعداد صندلی‌ها و همچنین اتوبوس‌های اجاره شده ترکیه‌ای تغییر خواهد کرد.

حداقل قیمت بلیط اتوبوس برای مرز عراق چقدر آب می‌خورد؟ + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->